מאמינים בכם

התגייסתם לצה"ל, שירתתם ותרמתם למדינה, למרות הקשיים ועם כל הלב. עכשיו, כשאתם פונים להשתלב בחיים האזרחיים, תורנו להתגייס למענכם.
עמותת "מנטור לחיים" מכירה את הקשיים שעומדים בפני חיילים בודדים בתחילת דרכם באזרחות – החל בהתמודדות עם ביורוקרטיה וניהול זמן, המשך בפרנסה ומגורים, וכלה בלימודים גבוהים. לאן הולכים? איך מתחילים ואיך ממשיכים? איך מתמודדים עם בנקים, טפסים ושכר לימוד? מה עושים בצמתים קריטיים, ספקות, קשיים ומכשולים? מהם הצעדים הנכונים שיקדמו אותנו בכיוון הרצוי?

העמותה הוקמה בכדי לענות לכם על כל השאלות, הגדולות והקטנות, ולהעניק לכם תקווה ובטחון לעתיד.

אז איך זה עובד?

אנו מצמידים לכל חייל משוחרר בודד מנטור. זהו מלווה בוגר שהגיע לבשלות בחייו האישיים והמקצועיים, ושמסייע לחייל המשוחרר למשך חמש שנים לפחות. תפקידו לספק לחייל המשוחרר כלים מעשיים, ידע ומיומנויות כדי להתמודד עם אתגרי היומיום, ולעזור לו לצמוח ולהשתלב בחברה הישראלית מתוך ידע, ביטחון ומודעות.

הקשר המחויב והצמוד בין המנטור לבין החייל המשוחרר מוביל להיכרות עמוקה, משמעותית ואפקטיבית שמעצימה את שני הצדדים. המנטורים מתנדבים מתוך שליחות ונתינה, עם סבלנות ורגישות, בכדי לסייע לחיילים המשוחררים להגשים את הפוטנציאל שלהם כאזרחים שווים בישראל.
כיוון שהצעדים הראשונים באזרחות הם גורליים, המנטורים שלנו מספקים לכם תמיכה כאן ועכשיו, עם אוזן קשבת ותשובה אמיתית לכל שאלה.

הם מסייעים להם לנווט את חייהם האישיים והמקצועיים וליצור את עתידם. הליווי כולל אסטרטגיות חיים, אקדמיה, פיתוח קריירה, התמודדות אל מול בירוקרטיות, קשרים ועוד. לדוגמה, הכוונה בבחירת מקצוע, התארגנות כלכלית תוך מציאת כוון תעסוקתי ומקום עבודה חדש, מקום וגב משפחתי לבלות בו ביחד את החגים וכו'.

מאוחרי הסיפור שלנו

עמותת מנטור לחיים נוסדה מתוך זיהוי הוואקום שבו חיילים בודדים הופכים להיות אזרחים בודדים. המשימה שלנו לשנות זאת!

ידע זה כח

בנוסף לליווי מצד המנטורים, באתר שלנו תימצאו מידע רב,
מגוון ושימושי על מלגות, אירועים, אתרים מומלצים ועוד.

מידע לחייל המשוחרר
אנחנו
כאן.

לכם הצעירים בעמותה לא קיימת מחויבות מלבד חובת הרצינות והכבוד בין אדם לאדם ובין מנטור לצעיר. נותר לכם רק לשאול את השאלות, להציף את הקשיים, להאמין ולסמוך.

הצטרפו אלינו
מנטור לחיים

ביחד

מעבירים את זה הלאה
לינק

מנטור לחיים

החיים
הם מסע

הדרך שלנו
לינק

מנטור לחיים

מדברים
עלינו

מן העתונות
לינק

מנטור לחיים

אנחנו

הסיפור שלנו
לינק